-50 % na MySun termostate pri kupnji IR panela ili podnog grijanja.

Sažetak košarice

Košarica je prazna

Artikl je dodan u košaricu

Košarica je prazna

Obročno plaćanje već od 10 € mjesečno. Trenutačno odobrenje

LeanPayCards

Korisnik

Zaboravili ste lozinku?

Još nemate račun?

Registrirani korisnici imaju pristup prethodnim narudžbama.

Izradi račun
Loading ...

Dostava

Prodavatelj isporučuje robu ili usluge u okviru obećanog roka. Ugovorni partner za dostavu pošiljaka je GLS, prodavatelj zadržava pravo odabira druge dostavne službe ako će mu to omogućiti učinkovitije izvršenje narudžbe.

Prodavatelj ispunjava svoju obvezu iz kupoprodajnog ugovora predajom stvari u stvarni posjed kupcu ili prijenosom kontrole nad robom na kupca. Ako prodavatelj ne ispuni svoju obavezu unutar obećanog roka, kupac mu određuje odgovarajući dodatni rok za ispunjenje ugovora. Ako prodavatelj ni u dodatnom roku ne ispuni svoje obveze, kupac može odustati od ugovora.

Kupac neovisno o tome može od ugovora odustati nakon isteka ugovorenog roka, ne ostavljajući prodavatelju dodatni rok za ispunjenje obveza, ako:
– prodavatelj odbije isporučiti robu,
– ovisno o okolnostima u trenutku sklapanja ugovora, ugovoreni rok bitna je komponenta ugovora ili
– kupac prije sklapanja ugovora obavijesti prodavatelja da je ugovoreni rok bitna komponenta ugovora.

Ako kupac odustane od ugovora, prodavatelj će odmah vratiti sve uplaćene iznose.

Rizik od gubitka ili oštećenja otpremljene robe prelazi s prodavatelja na kupca kad kupac fizički primi robu ili kad robu fizički primi treća strana koja nije prijevoznik i koju je kupac imenovao za tu svrhu. Ako je kupac naručio prijevoz od prijevoznika kojeg prodavatelj nije ponudio, rizik od uništavanja ili oštećenja robe bez obzira na to prelazi na kupca nakon što se roba isporuči prijevozniku.

Cijena dostave


Cijena dostave iznosi 4 € + PDV za pojedinačni proizvod koji je jeftiniji od 100 € s PDV-om te će uvijek biti informativno ispisana i dodana u košaricu internetske trgovine, prije i tijekom naručivanja.

Visina troškova dostave jedinstvena je za cijelu Hrvatsku i iznosi 4 € + PDV.

Dostava za kupovinu iznad 100 € je BESPLATNA.

Vrijeme dostave


Dostava se očekuje tijekom tjedna u jutarnjim satima ili u ono vrijeme kad dostavna služba obavlja dostave.

Ako ste pri naručivanju kao način plaćanja odabrali plaćanje pouzećem, primatelj pošiljke kod sebe treba imati dovoljno gotovine za plaćanje kupoprodajne cijene.

Ako niste kod kuće u vrijeme dostave, odabrani dostavljač obavijestit će vas o alternativnim mogućnostima preuzimanja vaše narudžbe jer postoji mogućnost da će biti potrebno platiti dodatnu uslugu.

Brzina isporuke


Koliko brzo će vam naručena roba biti isporučena ovisi o mnogim čimbenicima. Ako naručenih artikala nemamo na zalihama, vaša će pošiljka biti otpremljena isti dan kada artikle zaprimimo na zalihe. Naši će vas prodajni predstavnici e-poštom ili telefonom obavijestiti o stanju zaliha te predviđenom roku i vremenu dostave. Dostava se obavlja dostavnom službom, u pravilu sljedeći radni dan od dana otpreme, a najkasnije u roku od 3 (tri) radna dana.

Upute za preuzimanje robe


Tvrtka Koop trgovina d.o.o. svojim kupcima želi pružiti brzu i pouzdanu uslugu, stoga predlažemo da se pri preuzimanju robe pridržavate naših preporuka jer će se na taj način eventualni problemi brže i lakše riješiti.

Pregled proizvoda:
– kad primite paket, provjerite jeste li primili proizvod koji ste naručili;
– ako slika na pakiranju ili šifra proizvoda ne odgovara naručenom artiklu, proizvod ili ambalažu nemojte otvarati, već nam se obratite putem adrese info@koop.si kako bismo provjerili je li isporuka na vašu adresu ispravna;
– ako ste sigurni da ste primili naručeni proizvod, pažljivo otvorite ambalažu. Nemojte oštećivati ni bacati zaštitne folije, naljepnice i ostalu zaštitu sve dok niste sasvim sigurni da ćete proizvod zadržati;
– neki su proizvodi pakirani tako da se pri otvaranju ambalaža uništi ili su na ambalaži zalijepljene sigurnosne oznake. Ako je riječ o takvom proizvodu, važno je prije otvaranja provjeriti je li riječ o proizvodu koji ste naručili i odgovara li on vašim potrebama i namjeni.

U slučaju dostave:
– kad vam dostavljač dostavi paket, pregledajte ga u njegovoj prisutnosti;
– najprije provjerite ima li vanjskih oštećenja na pakiranju i o tome obavijestite dostavljača. Ako smatrate da je sadržaj paketa oštećen ili razbijen, pažljivo otvorite paket u prisutnosti dostavljača i zajedno provjerite sadržaj. Oštećeni paket ne morate prihvatiti i možete ga odbiti, ali nas obavijestite o situaciji kako bismo vam mogli dogovoriti novi proizvod ili vratiti kupovnu cijenu.

Ako ste primili pošiljku i naknadno ste ustanovili da je oštećena, potrebno je pokrenuti postupak reklamacije kod dostavne službe. TTo možete učiniti tako da proizvod donesete u poštanski ured u roku od 30 dana od primitka ili se javite u svoj poštanski ured s molbom da vas posjete na kućnu adresu te u suradnji s djelatnikom pošte sastavite zapisnik o oštećenoj pošiljci. Za brzo rješavanje postupka pošaljite nam kopiju zapisnika na info@koop.si. U suradnji s Poštom pobrinut ćemo se za daljnje postupanje s oštećenom pošiljkom, a vama ćemo poslati novi besprijekoran proizvod ili vratiti plaćenu cijenu. Oštećeni proizvod preuzima dostavna služba.

Isto vrijedi i za GLS i TNT, samo što je rok za reklamaciju 7 dana.

Osobno preuzimanje

Nakon izvršene internetske narudžbe kod koje ste kao način dostave/preuzimanja odabrali osobno preuzimanje, naručenu robu pripremit ćemo u dogovorenom roku isporuke na gore navedenim mjestima preuzimanja. Čim proizvodi budu spremni, obavijestit ćemo vas e-poštom, SMS-om ili pozivom na vaš broj telefona.

Svoju narudžbu možete preuzeti na adresi: Koop trgovina d.o.o., Cesta bratov Cerjakov 43, 8250 Brežice, od ponedjeljka do petka između 7:30 i 15:30.