Sažetak košarice

Košarica je prazna

Artikl je dodan u košaricu

Košarica je prazna

Obročno plaćanje već od 10 € mjesečno. Trenutačno odobrenje

LeanPayCards

Korisnik

Zaboravili ste lozinku?

Još nemate račun?

Registrirani korisnici imaju pristup prethodnim narudžbama.

Izradi račun
Loading ...

Opći uvjeti

Opći uvjeti poslovanja za internetsku trgovinu mysun.hr sastavljeni su u skladu sa slovenskim Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), Općoj uredbi o zaštiti osobnih podataka (Uredba), Zakonom o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1) te Zakonom o elektroničkim komunikacijama (ZEKom-1).

Savjetujemo vam da prije upotrebe internetske trgovine pažljivo pročitate niže navedene Uvjete poslovanja. Kupca obvezuju opći uvjeti koji su na snazi u trenutku kupnje (slanje internetske narudžbe). Pri naručivanju korisnika se uvijek podsjeća na opće uvjete i kupac pri slanju narudžbe potvrđuje svoje prihvaćanje općih uvjeta.

mysun.hr je internetska trgovina kojom upravlja tvrtka Koop trgovina d.o..o, Cesta bratov Cerjakov 43, 8250 Brežice, matični broj 5812089, porezni broj SI76767787, u daljnjem tekstu skraćeno Koop trgovina d.o.o., odnosno prodavatelj ili pružatelj usluga e-poslovanja.

Opći uvjeti poslovanja uređuju rad trgovine mysun.hr, prava korisnika te poslovni odnos između ponuđača/prodavatelja i kupca.

DOSTUPNOST INFORMACIJA (SAŽETAK ZAKONSKIH ODREDBI)

Ponuditelj/prodavatelj se obvezuje kupcu uvijek pružiti sljedeće podatke:

(a) identitet tvrtke (naziv i sjedište, matični broj);
(b) kontakt adrese koje omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta, telefon);
(c) bitne osobine robe ili usluga tvrtke (uključujući usluge dostupne nakon kupnje i jamstva);
(d) dostupnost proizvoda tvrtke (svaki proizvod ponuđen na web-stranici trebao bi biti dostupan u razumnom roku);
(e) uvjeti isporuke proizvoda tvrtke (način, mjesto i vrijeme isporuke);
(f) jasno i nedvosmisleno navedene cijene iz kojih je vidljivo jesu li u njih već uključeni porezi i troškovi prijevoza;
(g) način plaćanja i dostave;
(h) vremenska valjanost ponude tvrtke;
(i) rok unutar kojeg je još uvijek moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustajanje; uz to moraju biti navedeni podaci o tome koliko će kupca stajati vraćanje proizvoda tvrtke;
(j) pojašnjenje postupka pritužbe, uključujući sve pojedinosti o kontakt-osobi ili korisničkoj službi tvrtke.

NAČINI PLAĆANJA – UVJETI PLAĆANJA

U internetskoj trgovini mysun.hr ponuditelj nudi sljedeće načine plaćanja:

1. Plaćanje po preuzimanju robe gotovinom ili platnom karticom*

Želite li robu preuzeti na mysun.hr lokaciji za preuzimanje i platiti je gotovinom pri preuzimanju, u svojoj narudžbi odaberite opciju Osobno preuzimanje. Po primitku računa platite djelatniku na lokaciji preuzimanja gotovinom ili platnom karticom.

Podržano je plaćanje karticama BA Maestro, MasterCard®, Visa…

Ako svoju narudžbu želite platiti gotovinom kad se ona dostavi na vašu adresu (pouzećem), također odaberite opciju Plaćanje pouzećem. U tom slučaju iznos narudžbe plaćate dostavljaču u gotovini kada naručenu robu dostavi na vašu adresu. Za pouzeće ne nudimo mogućnost plaćanja platnom karticom.

*Plaćanje platnom karticom za pouzeće moguće je samo u slučaju osobnog preuzimanja na mysun.hr lokaciji za preuzimanje.

2. Plaćanje po ponudi/predračunu (uz avansnu uplatu)

Ako svoju narudžbu želite platiti putem ponude/predračuna, naznačite to posebno na obrascu naloga za izravnu bankovnu transakciju. Ponuda/predračun će se putem automatskog odgovora prikazati na zaslonu i istovremeno poslati na vašu adresu e-pošte. Kad uplata ponude/predračuna bude vidljiva na našem bankovnom računu, dovršit ćemo obradu vaše narudžbe i osigurati isporuku/preuzimanje robe.

3. Plaćanje platnom ili kreditnom karticom putem interneta

Ako želite platiti kreditnom ili debitnom karticom odmah po završetku narudžbe, odaberite opciju Trenutno plaćanje karticom. Pri naručivanju preusmjerit ćemo vas na sigurnu poveznicu za plaćanje.

Podržano je plaćanje karticama BA Maestro*, MasterCard®, Visa…

*Kupovina BA Maestro karticom moguća je ako vaša banka dopušta internetsku kupnju.

4. Leanpay obročno plaćanje putem interneta

Jednostavan i inovativan način kupnje na rate koji od korisnika ne zahtijeva odlazak u banku ni nepotrebnu papirologiju.

Kredit se odobrava/odbija putem internetske aplikacije u samo 4 minute.

  • internetsko obročno plaćanje
    fiksna kamatna stopa
    3, 6, 12, 18 ili 24 rate
    za kredite od 50,00 EUR do 3.000,00 EUR
    Tvrtka LeanPay dobila je licencu za potrošačko kreditiranje u Republici Sloveniji od Ministarstva za gospodarski razvoj i tehnologiju (broj licence: 323-8/2018/9).

Više o uvjetima upotrebe usluge LEANPAY možete pročitati OVDJE.

Tvrtka KOOP TRGOVINA d.o.o. samo je kreditni posrednik i ne odgovara za postupanje vjerovnika u postupku provjere kreditne sposobnosti i odobravanja kredita.

CIJENE I ROKOVI ISPORUKE

Sve cijene u internetskoj trgovini mysun.hr izražene su u EUR i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Primjenjuju se cijene objavljene u trenutku naručivanja.

Internetska cijena
Odnosi se na sve registrirane kupce internetske trgovine mysun.hr koji kupnju obave putem internetske košarice na internetskoj stranici www.mysun.hr i povjere nam svoje podatke u košarici.

Kupnju u internetskoj košarici možete obaviti kao registrirani korisnik s korisničkim računom ili kao gost (registrirani korisnik bez korisničkog računa).

Redovna cijena
Odnosi se na korisnike koji žele obaviti kupnju u našoj poslovnici – lokacija za preuzimanje BREŽICE, bez upotrebe internetske košarice i bez povjeravanja svojih podataka. Kupci na lokaciji za preuzimanje mogu obaviti i registriranu kupnju te povjeravajući nam svoje podatke uživati u pogodnostima internetskih cijena.

Ako redovna cijena proizvoda nije objavljena, ne dopuštamo kupnju izvan internetske košarice. Redovna cijena je obično veća od internetske cijene.

Rok isporuke
Objavljeni rokovi isporuke za pojedine proizvode temelje se na logističkim podacima i podacima o zalihama iz naših distribucijskih skladišta ili skladišta naših dobavljača. Primjenjuju se rokovi isporuke objavljeni u trenutku naručivanja.

Unatoč našim naporima da pružimo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da podatak o roku isporuke nije točan. U tom slučaju ili u slučaju da se datum dostave promijeni tijekom obrade narudžbe, prodavatelj kupcu dopušta da odustane od kupnje.

POSTUPAK KUPNJE I ČUVANJE PODATAKA

Postupak kupnje:

1. Narudžba i predaja narudžbe

– Dodavanje proizvoda u internetsku košaricu:
Kupac dodaje željene proizvode u internetsku košaricu kad klikne gumb „Dodaj u košaricu”. Gumb je dostupan u internetskom prikazu proizvoda. Svakim dodavanjem proizvoda u internetsku košaricu prikazat će se poveznica koja vodi do pregleda internetske košarice i naručivanja.

– Pregled internetske košarice:
U pregledu košarice možete iz nje izbaciti proizvode te možete promijeniti naručenu količinu proizvoda. U pregledu košarice nalazi se poveznica za korak prijave ili registracije kupca. Mogući kȏd za popust možete unijeti i u pregled internetske košarice. Pogodnost se obračunava u obrascu za naručivanje.

– Prijava ili registracija kupca:
U ovom koraku kupac se može odlučiti za kupnju uz prijavu/registraciju ili za neregistriranu kupnju. Registrirani kupci u svojem korisničkom sučelju mogu pratiti arhivu narudžbi, status otvorenih narudžbi, uređivati svoje spremljene adrese za izdavanje računa i adrese za dostavu robe.

– Obrazac za naručivanje:
U obrascu su navedeni svi proizvodi, njihove cijene i količine. U obrascu kupac također navodi način preuzimanja, način plaćanja, logističke podatke za dostavu robe te osobne podatke ili podatke o tvrtki. Za sva polja za unos i odabire može se ispraviti sadržaj ili promijeniti odabir.

– Pregled podataka o vašoj narudžbi:
Pregled podataka sadrži sažetak cijele narudžbe sa svim podacima koje je kupac unio. Ako želite promijeniti bilo koji podatak, na raspolaganju vam je gumb „Povratak na obrazac za uređivanje podataka” koji će vas vratiti na obrazac za naručivanje.

– Naručivanje:
Kupac narudžbu predaje tako da klikne gumb „DOVRŠI KUPNJU”.

U slučaju uspješno poslane narudžbe, nakon naručivanja na internetskoj stranici prikazat će se tekst potvrde, a ispis narudžbe ili kupoprodajnog ugovora dobit ćete putem e-pošte. Ako ne vidite tekst potvrde i na svoju adresu e-pošte ne dobijete poruku e-pošte s potvrdu, to znači da je došlo do tehničke pogreške ili da podaci nisu točno uneseni. Postupak možete ponoviti ili nam se možete obratiti za pomoć na 080 73 07 ili info@koop.si te nas na iste kontakte obavijestiti ako ste u narudžbi uočili pogreške ili nepravilnosti nakon što je narudžba već poslana.

Narudžba se nakon predavanja zaprima u red čekanja.

2. Narudžba potvrđena

Kad prođu dva sata od stavljanja narudžbe u red čekanja, a najkasnije u roku od 72 sata (vrijedi samo radnim danom – vikendi i praznici nisu uključeni), prodavatelj pregledava narudžbu, provjerava raspoloživost i potvrđuje narudžbu. Prodavatelj zadržava pravo po potrebi nazvati kupca na njegov broj telefon za kontakt. U slučaju odstupanja od roka isporuke ili samo promjene, prodavatelj kupca e-poštom ili telefonom obavještava o novom očekivanom roku isporuke. U ovoj fazi ugovor o kupnji naručenih artikala između kupca i prodavatelja smatra se sklopljen.

3. Roba poslana

Prodavač pakira i šalje robu u obećanom roku.

Čuvanje podataka:
Kupoprodajni ugovori (narudžbe) sklapaju se na slovenskom jeziku i spremaju se u elektroničkom obliku.

Nakon naručivanja kupac prima kupoprodajni ugovor na adresu e-pošte navedenu u obrascu za naručivanje.

Ugovori su također naknadno dostupni:
– Za registrirane kupce: putem korisničkog računa ili po pisanom zahtjevu putem elektroničke pošte na info@koop.si
– Za neregistrirane kupce: po pisanom zahtjevu putem elektroničke pošte na info@koop.si.

PRAVO NA ODUSTAJANJE OD KUPNJE, POVRAT ROBE.

Ako je ugovor sklopljen na daljinu, kupac ima pravo u roku od 14 dana obavijestiti prodavatelja da odustaje od ugovora te pritom ne mora navesti razlog svoje odluke. U tom slučaju troškove povrata robe snosi kupac.

U slučaju kupoprodajnog ugovora, navedeni otkazni rok počinje teći od dana kada:
– kupac ili treća strana, koja nije prijevoznik i koju određuje kupac, dođe u stvarni posjed robe,
– kupac ili treća osoba, koja nije prijevoznik i koju određuje kupac, stječe stvarni posjed zadnjeg komada robe, ako je predmet ugovora više komada robe koje kupac naručuje jednom narudžbom,
– kupac ili treća osoba, koja nije prijevoznik i koju određuje kupac, stječe stvarni posjed zadnje pošiljke ili komada robe, ako se dostava robe sastoji od više pošiljki ili komada,
– kupac ili treća osoba, koja nije prijevoznik i koju određuje kupac, stječe stvarni posjed prvog komada robe, ako je dostava robe redovita tijekom određenog razdoblja.

Pravo na odustajanje od ugovora kupac ostvaruje pisanom obavijesti prodavatelju na adresu e-pošte za kontakt info@koop.si.

Obavijest o odustajanju možete dati putem obrasca za povrat ili nedvosmislenom izjavom iz koje je jasno da odustajete od ugovora. Smatra se da je kupac pravodobno podnio izjavu o odustajanju od ugovora ako ju je poslao u roku određenom za odustajanje od ugovora. Kupac snosi teret dokazivanja u vezi ostvarenja prava na odustajanje.

Obrazac za povrat robe možete pronaći: ovdje.

Svi proizvodi kupljeni na www.mysun.hr takve su prirode da se mogu vratiti poštom.

Prodavatelj je dužan odmah izvršiti povrat novca, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. Prodavatelj vraća primljene uplate kupcu istim načinom plaćanja koje je kupac upotrijebio, osim ako kupac nije izričito zatražio upotrebu drugog načina plaćanja i kupac zbog toga ne snosi nikakve troškove. Prodavatelj može zadržati povrat primljenih uplata do preuzimanja vraćene robe ili dok kupac ne dostavi dokaz da je robu poslao natrag.

Ako je kupac već primio robu i odustaje od ugovora, dužan ju je vratiti ili predati prodavatelju ili osobi ovlaštenoj od strane tvrtke za preuzimanje robe, najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju. Smatra se da je kupac robu vratio na vrijeme ako je robu pošalje prije isteka roka za povrat od 14 dana. Kupac u vezi s odustajanjem od ugovora snosi samo troškove povrata robe. Kupac je dužan primljenu robu vratiti neoštećenu i u istoj količini, osim ako roba nije uništena, oštećena, izgubljena ili se njezina količina smanjila bez krivnje kupca. Kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, ako je smanjenje vrijednosti rezultat ponašanja koje nije prijeko potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe.

Kupac nema pravo odustati od ugovora ako se radi o ugovoru:
1. za robu koja je proizvedena prema točnim uputama potrošača i prilagođena njegovim osobnim potrebama;
2. za robu koja je kvarljiva ili kojoj brzo ističe rok trajanja;
3. o isporuci zapečaćenih audio ili videozapisa i računalnih programa, ako je kupac nakon dostave otvorio sigurnosni pečat (ako nema pečata, vrijedi ako je kupac otvorio originalno pakiranje);
4. o isporuci novina, časopisa;
5. o isporuci zapečaćene robe koja nije prikladna za povrat zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga, ako je potrošač otvorio pečat nakon isporuke (to uključuje aparate za brijanje, masažere, odjeću za mršavljenje, rezervne mrežice za brijanje i noževe, četkice za zube…);
5. o isporuci robe koja je zbog svoje prirode neodvojivo pomiješana s drugim stvarima.

Ako nalog izvršava pravna ili fizička osoba koja obavlja djelatnost radi ostvarivanja dobiti, neovisno o pravno ustrojstvenom obliku ili vlasništvu, na nju se ne primjenjuju odredbe iz ovog poglavlja.

REKLAMACIJA (MATERIJALNI NEDOSTATAK, JAMSTVO, OŠTEĆENJE)

Reklamacije na naše usluge:

Ako ste primili krivi proizvod ili proizvod za koji smatrate da nije nov, možete ga vratiti, a mi ćemo vam poslati novi proizvod ili izvršiti povrat kupoprodajne cijene. O ovakvim problemima obavijestite nas putem adrese info@koop.si

Reklamacija na dostavu:

Ako je paket fizički oštećen, nedostaje dio sadržaja, vidljivi su znakovi otvaranja ili ako su proizvodi u paketu oštećeni, a kupac je takav paket ipak preuzeo jer nije odmah uočio te znakove na pakiranju ili na samim proizvodima, kupac mora pokrenuti postupak reklamacije kod dostavne službe ili kod prodavatelja.

Reklamaciju za oštećeni paket pokrenite tako da paket donesete u najbliži poštanski ured u istom stanju u kakvom ste ga primili s originalnim unutarnjim omotom i pakiranjem (bez dodavanja ili uklanjanja bilo čega, obavezno zapakirati ili barem priložiti originalnu ambalažu, koja je također često pokazatelj uzroka oštećenja) i ispunite zapisnik o oštećenoj pošiljci ili možete s poštanskom službom koja je dostavila proizvod dogovoriti da vas na kućnu adresu posjeti djelatnik koji će u vašoj prisutnosti ispuniti obrazac o oštećenoj pošiljci, a zatim će prodavatelj za kupca obaviti zamjenu robe ili rješavanje problema.

Prodavatelj s kupcem dogovara odgovarajuće rješenje, u slučaju štete koja je prihvatljiva za kupca i kupac zadrži takav proizvod, prodavatelj može izdati knjižno odobrenje za procjenu štete, ali ako je šteta prevelika i neprihvatljiva za kupca, kupac ima pravo zamijeniti proizvod.

Rok za prijavu štete u transportu je najkasnije 30 dana. Reklamaciju prijavite što prije. Rok za prijavu štete u transportu kod GLS-a i TNT-a iznosi 7 dana. Kako bi proces bio što kraći i manje naporan za vas, pošaljite nam kopiju zapisnika na info@koop.si. Mi ćemo s poštom dogovoriti daljnje postupanje s oštećenom pošiljkom, a vama ćemo poslati novi proizvod.

Provedba jamstva:

Za proizvode kupljene kod nas koji imaju jamstvo vrijede uvjeti jamstva ispisani na važećem jamstvenom listu i primjenjuju se od dana kupnje uz predočenje računa. Za rješavanje reklamacija nadležan je ovlašteni servis. Za ostvarivanje prava na reklamaciju proizvod je potrebno poslati u servis koji je dužan popraviti proizvod u roku od 45 dana od primitka zahtjeva za otklanjanje kvara. Ako servis ne uspije popraviti proizvod u zakonskom roku, dužan je kupcu isporučiti novi besprijekoran proizvod.

Prodavatelj nije ovlašten utvrđivati nedostatke na proizvodu. Samo je ovlašteni servis ovlašten za procjenu kvara, stoga zamjena proizvoda ili povrat proizvoda nije moguć bez mišljenja ovlaštenog servisera.

Ako imate dodatnih pitanja u vezi reklamacija, možete nam pisati na info@koop.si

Ako roba za koju je izdano jamstvo ne funkcionira besprijekorno ili nema svojstva navedena u jamstvenom listu ili oglašivačkoj poruci, kupac može najprije zatražiti otklanjanje nedostataka. Ako se nedostaci ne otklone u ukupnom roku od 45 dana od dana kada je proizvođač, prodavatelj ili ovlašteni servis primio zahtjev kupca za otklanjanje nedostataka, proizvođač je dužan robu zamijeniti identičnom, novom i besprijekornom robom bez naplate kupcu. Ako proizvođač u navedenom roku ne popravi robu ili je ne zamijeni novom, kupac može raskinuti ugovor ili zatražiti sniženje kupoprodajne cijene. Proizvođač mora izdati novi jamstveni list za zamijenjenu robu ili zamijenjeni bitni dio robe novim. Prava kupca iz jamstva prestaju nakon 2 (dvije) godine od dana kada je kupac zatražio besplatno otklanjanje nedostataka ili zamjenu robe novom.

Materijalni nedostaci:

Prodavatelj je dužan isporučiti robu kupcu u skladu s ugovorom i odgovara za materijalne nedostatke u izvršenju. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke koji su na proizvodu postojali kad je on predan kupcu, bez obzira na to je li bio upoznat s njima ili ne. Prodavatelj također odgovara za materijalne nedostatke koji postanu očiti nakon prijenosa na kupca ako su oni posljedica uzroka koji je postojao i prije toga. Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak. Prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako uočiti ako je izjavio da roba nema nedostataka ili da ima određena svojstva ili značajke.

Nedostatak je materijalan:
1. ako stvar nema svojstva potrebna za njezinu normalnu upotrebu ili za promet;
2. ako stvar nema svojstva potrebna za određenu vrstu upotrebe za koju je kupac kupuje, a koja je prodavatelju bila poznata ili mu je morala biti poznata;
3. ako stvar nema svojstva i karakteristike koje su izričito ili prešutno ugovorene ili propisane;
4. ako je prodavatelj predao stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako uzorak ili model nije prikazan samo informativno.

Prikladnost robe za normalnu upotrebu procjenjuje se u usporedbi s običnom robom iste vrste i uzimajući u obzir bilo kakve izjave prodavatelja o karakteristikama robe koje je dao prodavatelj ili proizvođač, posebno putem oglašavanja, prezentacije proizvoda ili indikacijama na samoj robi.

Potrošač može svoja prava vezano uz materijalni nedostatak ostvariti ako o nedostatku obavijesti prodavatelja u roku od 2 (dva) mjeseca od dana kad je nedostatak otkriven. U obavijesti o nedostatku potrošač mora pobliže opisati nedostatak i omogućiti prodavatelju da pregleda artikl. Potrošač može osobno obavijestiti prodavatelja o nedostatku, a prodavatelj će izdati potvrdu. Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke na robi koji se pokažu nakon 2 (dvije) godine od isporuke artikla. Smatra se da je nedostatak na artiklu već postojao u trenutku isporuke ako se pojavi unutar 6 (šest) mjeseci od isporuke.

Kupac koji je pravilno obavijestio prodavatelja o nedostatku ima pravo od prodavatelja zahtijevati da:
– otkloni nedostatak na robi ili
– vrati dio uplaćenog iznosa razmjeran nedostatku ili
– neispravnu robu zamijeni novom, besprijekornom ili
– vrati uplaćeni iznos.

U svakom slučaju, kupac također ima pravo od prodavatelja zahtijevati naknadu štete, a posebice naknadu troškova za materijal, rezervne dijelove, rad, prijenos i prijevoz proizvoda koji nastanu kao posljedica ispunjenja obveza. Prava kupca prema prodavatelju zastarijevaju istekom 2 (dvije) godine od dana kad je obavijestio prodavatelja o materijalnom nedostatku.

Ako postojanje nedostatka na robi nije sporno, prodavatelj mora udovoljiti zahtjevu kupca najkasnije u roku od 8 (osam) dana. Prodavatelj je dužan odgovoriti kupcu na zahtjev u pisanom obliku najkasnije u roku od 8 (osam) dana od primitka zahtjeva ako je postojanje nedostatka na robi sporno. Ako prodavatelj uništi ili izgubi proizvod koji mu je dan na popravak, održavanje ili doradu, dužan je kupcu, po njegovom izboru, u roku od 8 (osam) dana predati novi istovjetni proizvod ili mu odmah isplatiti odštetu u iznosu maloprodajne cijene novog proizvoda. Ako prodavatelj ošteti ili pokvari proizvod koji mu je dan na popravak, održavanje ili doradu, dužan je o svojem trošku otkloniti nedostatak ili štetu u roku od 3 (tri) dana, pod uvjetom da time ne umanjuje vrijednost i upotrebljivost proizvoda. Ako se to ne može osigurati, kupac ima ista prava kao u slučaju gubitka ili uništenja.

O reklamacijama povezanima sa materijalnim nedostacima obavijestite nas na adresu: info@koop.si

DOSTAVA I OSOBNO PREUZIMANJE

Koop trgovina d.o.o., Cesta bratov Cerjakov 43, 8250 Brežice, (od ponedjeljka do petka između 7:30 i 15:30)

Nakon izvršene internetske narudžbe kod koje ste kao način dostave/preuzimanja odabrali osobno preuzimanje, naručenu robu pripremit ćemo u dogovorenom roku isporuke na gore navedenim mjestima preuzimanja. Čim proizvodi budu spremni, obavijestit ćemo vas e-poštom, SMS-om ili pozivom na vaš broj telefona.

Isporuka robe
Isto tako, dostavljači neće pri dostavi unositi robu u stan.
Kako biste osigurali isporuku bez fizičkog kontakta, upotrijebite internetsko plaćanje predračunom ili karticom, kod dostave robe pouzećem očekuju se smetnje pri dostavi paketa.

Prodavatelj isporučuje robu ili usluge u okviru obećanog roka. Ugovorni partner za dostavu pošiljaka je GLS, prodavatelj zadržava pravo odabira druge dostavne službe ako će mu to omogućiti učinkovitije izvršenje narudžbe.

Prodavatelj ispunjava svoju obvezu iz kupoprodajnog ugovora predajom stvari u stvarni posjed kupcu ili prijenosom kontrole nad robom na kupca. Ako prodavatelj ne ispuni svoju obavezu unutar obećanog roka, kupac mu određuje odgovarajući dodatni rok za ispunjenje ugovora. Ako prodavatelj ni u dodatnom roku ne ispuni svoje obveze, kupac može odustati od ugovora.

Kupac neovisno o tome može od ugovora odustati nakon isteka ugovorenog roka, ne ostavljajući prodavatelju dodatni rok za ispunjenje obveza, ako:
– prodavatelj odbije isporučiti robu,
– ovisno o okolnostima u trenutku sklapanja ugovora, ugovoreni rok bitna je komponenta ugovora ili
– kupac prije sklapanja ugovora obavijesti prodavatelja da je ugovoreni rok bitna komponenta ugovora.

Ako kupac odustane od ugovora, prodavatelj će odmah vratiti sve uplaćene iznose.

Rizik od gubitka ili oštećenja otpremljene robe prelazi s prodavatelja na kupca kad kupac fizički primi robu ili kad robu fizički primi treća strana koja nije prijevoznik i koju je kupac imenovao za tu svrhu. Ako je kupac naručio prijevoz od prijevoznika kojeg prodavatelj nije ponudio, rizik od uništavanja ili oštećenja robe bez obzira na to prelazi na kupca nakon što se roba isporuči prijevozniku.

Cijena dostave
Cijena dostave iznosi 4 € + PDV za pojedinačni proizvod koji je jeftiniji od 100 € s PDV-om te će uvijek biti informativno ispisana i dodana u košaricu internetske trgovine, prije i tijekom naručivanja.

Visina troškova dostave jedinstvena je za cijelu Hrvatsku i iznosi 4 € + PDV.

Vrijeme dostave
Dostava se očekuje tijekom tjedna do 16:00 sati koje upisujete pri naručivanju.

Ako ste pri naručivanju kao način plaćanja odabrali plaćanje pouzećem, primatelj pošiljke kod sebe treba imati dovoljno gotovine za plaćanje kupoprodajne cijene.

Ako niste kod kuće u vrijeme dostave, odabrani dostavljač obavijestit će vas o alternativnim mogućnostima preuzimanja vaše narudžbe.

Brzina isporuke
Koliko brzo će vam naručena roba biti isporučena ovisi o mnogim čimbenicima. Ako naručenih artikala nemamo na zalihama, vaša će pošiljka biti otpremljena isti dan kada artikle zaprimimo na zalihe. Naši prodajni predstavnici će vas putem e-pošte ili telefona obavijestiti o stanju zaliha te predviđenom roku i vremenu dostave. Dostava se obavlja dostavnom službom, u pravilu sljedeći radni dan od dana otpreme, a najkasnije u roku od 3 (tri) radna dana.

Trenutno zbog izvanredne situacije (COVID 19 i logistički problemi Pošte Slovenije) postoje odstupanja od pojedinih navedenih rokova isporuke.

UPUTE ZA PREUZIMANJE ROBE

Tvrtka Koop trgovina d.o.o. svojim kupcima želi pružiti brzu i pouzdanu uslugu, stoga predlažemo da se pri preuzimanju robe pridržavate naših preporuka jer će se na taj način eventualni problemi brže i lakše riješiti.

Pregled proizvoda:

– kad primite paket, provjerite jeste li primili proizvod koji ste naručili;
– ako slika na pakiranju ili šifra proizvoda ne odgovara naručenom artiklu, proizvod ili ambalažu nemojte otvarati, već nam se obratite putem adrese info@koop.si kako bismo provjerili je li isporuka na vašu adresu ispravna;
– ako ste sigurni da ste primili naručeni proizvod, pažljivo otvorite ambalažu. Nemojte oštećivati ni bacati zaštitne folije, naljepnice i ostalu zaštitu sve dok niste sasvim sigurni da ćete proizvod zadržati;
– neki su proizvodi pakirani tako da se pri otvaranju ambalaža uništi ili su na ambalaži zalijepljene sigurnosne oznake. Ako se radi o takvom proizvodu, važno je prije otvaranja provjeriti radi li se o proizvodu koji ste naručili i odgovara li on vašim potrebama i namjeni.

U slučaju dostave:

– kad vam dostavljač dostavi paket, pregledajte ga u njegovoj prisutnosti;
– najprije provjerite ima li vanjskih oštećenja na pakiranju i o tome obavijestite dostavljača. Ako smatrate da je sadržaj paketa oštećen ili razbijen, pažljivo otvorite paket u prisutnosti dostavljača i zajedno provjerite sadržaj. Oštećeni paket ne morate prihvatiti i možete ga odbiti, ali nas obavijestite o situaciji kako bismo vam mogli dogovoriti novi proizvod ili vratiti kupovnu cijenu.

Ako ste primili pošiljku i naknadno ste ustanovili da je oštećena, potrebno je pokrenuti postupak reklamacije kod dostavne službe. To možete učiniti tako da proizvod donesete u poštanski ured u roku od 30 dana od primitka ili se javite u svoj poštanski ured da vas posjete na kućnu adresu te zajedno s djelatnikom pošte sastave zapisnik o oštećenoj pošiljci. Za brzo rješavanje postupka pošaljite nam kopiju zapisnika na info@koop.si. Mi i Pošta ćemo se pobrinuti za daljnje postupanje s oštećenom pošiljkom, te ćemo vam poslati novi besprijekoran proizvod ili vratiti plaćenu cijenu. Oštećeni proizvod preuzima dostavna služba.

Isto vrijedi i za GLS i TNT, samo što je rok za reklamaciju 7 dana.

KÔD ZA POPUST

Kodovi za popust vremenski su ograničeni, vezani uz pojedine proizvode ili grupe proizvoda i nude različite vrste pogodnosti (npr. besplatna dostava, dodatne uštede). Najčešće ih možete pronaći na stranicama pojedinačnih proizvoda, na našim drugim podstranicama i drugim kanalima (internetski i tiskani časopisi).

Kako iskoristiti kȏd za popust:

Kȏd za popust unesete u pregled košarice, a zatim nastavite s postupkom kupnje do trenutka kad ispunjavate ostale podatke kao što su adresa, način plaćanja, način dostave itd.

Ako kȏd za popust ne unesete u pregled košarice, na vrhu stranice za naručivanje primijetit ćete obavijest da ste za jedan ili više proizvoda zaboravili unijeti trenutni kȏd za popust. Zatim se možete vratiti na uređivanje košarice i unijeti kȏd za popust.

Zatim nastavljate postupak kupnje do zadnjeg koraka, gdje ćete u sažetku sadržaja vaše narudžbe vidjeti da ste uspješno unijeli kȏd za popust.

OBAVEZA ODGOVORNOSTI

Ponuditelj čini sve kako bi osigurao da podaci objavljeni na internetskoj stranici budu ažurni i točni. Međutim, svojstva artikala, rokovi isporuke ili cijene mogu se promijeniti toliko brzo da ponekad ne uspijemo ispraviti podatke na internetskoj stranici. U tom slučaju ponuditelj će kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu odustajanje od narudžbe ili zamjenu naručenog artikla. Sve su fotografije proizvoda simbolične i ne jamče svojstva proizvoda.

Prodavatelj može odustati od ugovora u slučaju utvrđene bitne pogreške sukladno članku 46. OZ-a. Bitna pogreška odnosi se na bitna svojstva predmeta, na osobu s kojom je ugovor sklopljen, kad je sklopljen u odnosu na tu osobu ili na okolnosti koje se prema prometnim običajima ili namjeri osobe smatraju odlučujućima jer inače strana koja je u zabludi ne bi sklopila ugovor takvog sadržaja.

PRITUŽBE I SPOROVI

Ponuditelj/prodavatelj pridržava se važećeg zakonodavstva o zaštiti potrošača.

U slučaju prigovora, sporova ili problema, kupac nas može kontaktirati na broj telefona 080 73 07 ili e-poštom na info@koop.si. Prigovor se podnosi putem adrese e-pošte info@koop.si. Postupak pritužbe je povjerljiv.

Za slučajeve reklamacija isporuke, jamstvenih zahtjeva ili zahtjeva za materijalne nedostatke informacije i detaljne upute o samom postupku reklamacije možete pronaći na internetskoj stranici www.mysun.hr, u donjem dijelu / podnožju internetske stranice.

Prodavatelj na sve prigovore odgovara putem e-pošte ili telefona u najkraćem mogućem roku i u okviru zakonskih obveza ovisno o vrsti pritužbe.

Ponuditelj je svjestan da je bitno obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, njegov nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih u rješavanju samog spora. To je glavna prepreka zbog koje potrošači ne pokreću sudske sporove. Stoga ponuditelj nastoji učiniti sve da se svi eventualni sporovi riješe sporazumno. Ako se spor ne može riješiti, za rješavanje spora nadležan je sud prema mjestu prebivališta kupca.

Dana 14. 11. 2015. godine stupio je na snagu Zakon o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova (Uradni list RS, br. 81/2015; u daljnjem tekstu ZIsRPS). ZIsRPS uređuje izvansudsko rješavanje domaćih i prekograničnih sporova između trgovačkih društava i potrošača intervencijom nositelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova (u daljnjem tekstu: pružatelj IRPS). Sukladno drugom stavku članka 8. ZIsRPS-a, ponuditelj/prodavatelj ne priznaje niti jednog pružatelja IRPS-a nadležnim za rješavanje potrošačkog spora koji bi kupac mogao pokrenuti sukladno ZIsRPS-u.

Ponuditelj omogućuje internetsku kupnju u RS i na internetskoj stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta (SRPS).

OCJENE I RECENZIJE

Sve ocjene i recenzije objavljene na internetskoj stranici mysun.hr pridonose boljem korisničkom iskustvu i predstavljaju dio prezentacije proizvoda koji potencijalnom kupcu daje dodatne informacije i nastoji mu pomoći pri kupnji optimalnog proizvoda za njegove potrebe i zahtjeve.

Mogućnost objave ocjena i recenzija dostupna je svim korisnicima i posjetiteljima internetske stranice mysun.hr. mysun.hr pregledat će ocjene i recenzije prije objave i procijeniti ispunjavaju li kriterije za objavu. Ocjene i recenzije koje su na bilo koji način neprimjerene i uvredljive te ne predstavljaju konstruktivan doprinos i nisu korisne drugim korisnicima internetske stranice mysun.hr neće biti objavljene.

Jednostavnim davanjem ocjene ili recenzije korisnik se u potpunosti slaže s uvjetima upotrebe te dopušta internetskoj trgovini mysun.hr neograničenu upotrebu ocjene ili recenzije u elektroničkim i drugim medijima te u svim reklamnim kampanjama gdje je to u interesu internetske trgovine mysun.hr. Autor dane ocjene ili recenzije izjavljuje da posjeduje autorska prava za danu recenziju te ih neisključivo i bez vremenskog ograničenja prenosi na mysun.hr.

MONTAŽA I PRIKLJUČIVANJE ROBE

Nakon prethodnog dogovora, u cijeloj Hrvatskoj